گروه آموزشی حسابداری استان گلستان

<< به گروه آموزشی حسابداری استان گلستان خوش آمدید >>

گروه آموزشی حسابداری استان گلستان

<< به گروه آموزشی حسابداری استان گلستان خوش آمدید >>

این وبلاگ جهت هم اندیشی هنرآموزان رشته حسابداری ایجاد شده است .

طبقه بندی موضوعی

اطلاعیه جشنواره الگوهای برتر تدریس

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱ ق.ظ

اطلاعیه
📢📢📢
در راستای اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین و اجرای فعالیت 8-4 برنامه 26 با عنوان «مدیریت و راهبری جشنواره الگوهای تدریس فعال، خلاق و برتر هنرآموزان هنرستان‌ها» با هدف تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملّی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی و توسعه مستمر شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌ها ،  جشنواره الگوهای برتر تدریس ‹‹آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی›› دوره دوم متوسطه شاخه فنی وحرفه‌ای وکاردانش برگزار می شود.

 🟠شایان ذکر است امتیاز مربوط به «فعالیت موثر در گروه‌های آموزشی و تربیتی یا تعامل با گروه‌های آموزشی» در عوامل اختصاصی مندرج در فرم ارزشیابی سالانه ارزیابی عملکرد سالانه به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت .

 🔴مخاطبین جشنواره
🔹 کلیه پرسنل دارای ابلاغ تدریس دروس خوشه شایستگی های فنی، غیرفنی و پایه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دولتی و غیر دولتی از جمله هنرآموزان، مدیران، معاونین، سرپرستان بخش ، استادکاران و دبیران
 🔹دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی متناسب با رشته های مرتبط هنرستانی و رشته تحصیلی خود می توانند در جشنواره شرکت نمایند؛ این بخش به صورت مجزا داوری خواهد شد.

🔴 محور جشنواره الگوهای تدریس مبتنی بر شایستگی با تاکید بر تلفیق آموزش شایستگی های فنی و غیرفنی
 
🔹متقاضیان جهت اطلاع از محورآموزشی متناسب با رشته تدریس و رشته تحصیلی خود به پیوست شماره یک دستورالعمل اجرایی جشنواره مراجعه نمایند .

  🔴بخشنامه اولین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی دوره دوم متوسطه شاخه  فنی و حرفه ای و کاردانش و دستورالعمل اجرایی آن ، بر روی وبگاه دفتر آموزش های فنی،حرفه ای و کاردانش به آدرس زیر قرار دارد .
 https://tve.medu.ir
همچنین اطلاع رسانی  جشنواره از طریق کانال شاد دبیرخانه راهبری الگوهای برتر تدریس به آدرس Dktadrisbartar@  انجام می شود .

 🟠جهت شرکت در جشنواره و اطلاع از قوانین و ضوابط آن ضروری است متقاضیان ، بخشنامه اولین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی دوره دوم متوسطه شاخه  فنی و حرفه ای و کاردانش و دستورالعمل اجرایی آن را کامل مطالعه فرمایند .  

🔴جهت آمادگی بیشتر شرکت کنندگان در جشنواره ، دبیرخانه راهبری کشوری الگوهای برتر تدریس و تولید محتوا با  همکاری دفتر آموزش های فنی ،حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش ، اقدام به برگزاری دوره ضمن خدمت  با عنوان آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی به مدت 24 ساعت به صورت غیر حضوری و پروژه محور می نماید . 

اطلاعات تکمیلی نحوه ثبت نام و برگزاری دوره در کانال رسمی الگوهای تدریس برتر و تولید محتوا در پیام رسان شاد قرار خواهد گرفت .

🖊 دبیرخانه راهبری کشوری الگوهای برتر تدریس و تولید محتوا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی